Golden Deevi

Politica de plată și anulare/neprezentare

  1. MODALITĂȚI DE PLATĂ:

– Pentru garantarea rezervării se va achita un avans reprezentând contravaloarea a 30% din întreaga perioada de cazare, la momentul rezervării, prin ordin de plata in contul firmei sau 100% din contravaloarea sejurului prin transfer bancar cu 1 zi înainte de data începerii sejurului.

Avansul este considerat nerambursabil:
– În cazuri de FORȚĂ MAJORĂ (incluzând, dar nelimitându-se la epidemii, incendiu, inundație, cutremur, război) imposibilitatea efectuării sejurului nu atrage după sine returnarea avansului plătit. Acesta se transformă în voucher pe care clientul îl poate folosi în termen de 12 luni din momentul anulării. Voucherul este valabil doar pentru locația rezervată inițial, în limita disponibilității.

În cazul neefectuării plăților până la scadențe, rezervarea se consideră anulată.


  1. POLITICA DE ANULARE

– Rezervările pot fi anulate fără penalizare cu până la 5 zile înainte de data de check-in.
– În cazul rezervărilor anulate cu mai puțin de 5 zile înainte de data de check-in, penalizarea constă în contravaloarea avansului achitat.

Nu pot constitui motive pentru anulare următoarele cazuri:

  • pozele de prezentare (interior și exterior) de pe site-ul www.goldendeevi.ro;
  • fotografiile prezintă în mod real produsul pe care îl promovăm însă acestea reprezintă și creația artistică a fotografului
  • elemente precum aparatura folosită, momentul din zi al execuției fotografiei, unghiul din care este realizată, lumina sau amenajarea spațiului/decorarea spațiului destinat ședinței foto, pot influența pozitiv prezentarea unității de cazare.
  • Factorii de mediu/naturali: ploaia, furtuna, fulgerul sau alte condiții meteo nefavorabile, starea drumului de acces către proprietate, insectele, păsările sau animalele de diferite tipuri, lipsa soarelui pe perioade nedeterminate.
  • Întreruperea/scurtarea sejurului din motive strict personale.

* Restituirea banilor în condițiile specificate în regulament se face în termen de maxim 20 de zile lucrătoare de la momentul solicitării.

IMPORTANT! În momentul în care ați efectuat plata în orice formă a serviciilor de cazare, se consideră că ați citit și sunteți de acord în mod expres și neechivoc cu modalitățile de plată, politica de anulare și regulamentul de funcționare a unității de cazare.